Podnoszenie jakości edukacji włączającej w szkołach i placówkach

Korzyści

1

Poznanie filozofii leżącej u podstaw edukacji włączającej.

2

Zapoznanie się z korzyściami edukacji włączającej i warunkami jej prowadzenia.

3

Stworzenie skutecznego programu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Opis

Edukacja włączająca jest od kilku lat priorytetem w działaniach Ministerstwa Edukacji Narodowej. Na ile udało się wprowadzić ją do szkół i jak można podnosić jej skuteczność? Udział w szkoleniu pozwoli nauczycielom przypomnieć sobie idee i założenia edukacji włączającej ale także omówić trudności związane z jej prowadzeniem i możliwości radzenia sobie z nimi. Dowiedzą się, w jaki sposób władze powinny wspierać placówki w realizacji tego priorytetu. Otrzymują również konkretne, praktyczne porady i wskazówki do wykorzystania w codziennej pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Program szkolenia

  • Co oznacza edukacja włączająca. Idee i filozofia leżące u podstaw priorytetu
  • Korzyści z wprowadzania edukacji włączającej: dla ucznia z niepełnosprawnością, dla uczniów pełnosprawnych, dla placówki.Praca z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Warunki konieczne do wprowadzania edukacji włączającej: prawne, kadrowe, mentalne.
  • Bariery do pokonania na drodze do wprowadzania edukacji włączającej: współpraca z rodzicami, edukacja uczniów, współpraca ze specjalistami

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej

Śledź nas