Trudny uczeń, głośna klasa - jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w klasie.

Korzyści

1

Uczestnicy będą potrafili zidentyfikować różne typy trudnych zachowań i zrozumieć ich przyczyny, co umożliwi im bardziej skuteczną interwencję

2

Uczestnicy poznają zastosowanie narzędzi oraz technik zarządzania klasą, które pozwolą na skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, minimalizowanie zakłóceń i utrzymywanie pozytywnej atmosfery w klasie.

3

Uczestnicy poznają techniki budowania autorytetu w klasie, by stawić czoła trudnym zachowaniom, jednocześnie zachowując szacunek do uczniów i rozwijając ich samodzielność..

4

Szkolenie pokaże, jak skutecznie współpracować z pedagogami, psychologami, terapeutami oraz rodzicami, by zapewnić uczniom wszechstronną pomoc i wsparcie.

5

Nauczyciele nauczą się, jak wpływać na atmosferę w klasie, promować wzajemny szacunek i współpracę między uczniami, oraz jak wzmacniać pozytywne postawy i zachowania.

Opis

Szkolenie "Trudny uczeń, głośna klasa – jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w klasie" jest skierowane do nauczycieli, którzy chcą skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami wychowawczymi, takimi jak trudne zachowania uczniów, brak koncentracji, hałas w klasie, agresja, ignorowanie poleceń, a także opór wobec autorytetu nauczyciela. Uczestnicy szkolenia poznają  techniki zarządzania klasą oraz techniki deeskalacji konfliktów, które pozwalają na obniżenie napięcia w trudnych sytuacjach. Nauczą się także, jak budować pozytywną atmosferę w klasie, sprzyjającą efektywnej nauce i współpracy. Celem szkolenia jest dostarczenie nauczycielom narzędzi do skutecznego reagowania na trudne zachowania uczniów oraz budowania dobrych relacji z uczniami.

Program szkolenia

  • „Uczeń trudny – jak rozpoznać, zrozumieć i skutecznie wspierać?
  • "Trudne zachowania uczniów" – co je definiuje i skąd się biorą?”
  • Analiza kondycji psychofizycznej oraz potrzeb uczniów jako podstawa do planowania działań wychowawczych
  • Nauczyciel jako przewodnik i autorytet w klasie.
  • Współpraca nauczyciela z innymi pedagogami, specjalistami i rodzicami w obliczu trudnych zachowań ucznia
  • Kreowanie pozytywnych relacji w klasie – rola nauczyciela, ucznia i grupy
  • Komunikacja w modelu WIN-WIN – skuteczne strategie oparte na filozofii podwójnej podmiotowości”
  • Zarządzanie dyscypliną w klasie – praktyczne metody i techniki interwencji
  • Warunki w sali lekcyjnej a sukces uczniów: Jak stworzyć przestrzeń sprzyjającą nauce i pozytywnemu zachowaniu

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej

Śledź nas